Stress - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Meggie, Perry & Maarten - WaarBenJij.nu Stress - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Meggie, Perry & Maarten - WaarBenJij.nu

Stress

Door: Meggie, namens ons alledrie

Blijf op de hoogte en volg Meggie, Perry & Maarten

13 Oktober 2012 | Nederland, Veldhoven

Oké. Toch nog even een nachtelijk update, zo kort vooraf ondanks dat we hoopten dat onze volgende blog zou komen vanuit Qatar ofzo.
De titel van deze blog is namelijk "van ticket tot thuiskomst" en daar hebben we voor gekozen omdat we wilden dat we ons verhaal vast konden leggen vanaf het moment dat we onze tickets boekten, tot aan het moment dat iedereen ons met spandoeken opwacht op Schiphol of Brussel.
En daar hoort dus ook dit moment bij.
Het moment van Stress.
Met een hoofdletter S.

Wat moeten we nog doen? Hebben we het hotel al gemaild voor de airport pickup? "Oh, we zouden al betaald moeten hebben, hebben we wel betaald? Wie heeft er betaald?", Wat neem jij mee? Hoeveel onderbroeken? En hoeveel sokken?
Heb je je CV al vertaald? Alle documenten al gescand en ge-upload?
Oh hou op, hou op... zo gaat het maar door!

Gelukkig zorgt het ook voor de nodige hilarische momenten, waarschijnlijk stiekem ook wel van de onderliggende zenuwen.
Anyway, so much to do, so little time..

Gelukkig is de verzekering geregeld, dat is een hele geruststelling.
Maar hoe dan ook, je ziet het, terwijl oma's erwtensoep kalmpjes bij mij thuis staat te pruttelen op het vuur, zit ik de nachtelijke stress weg te typen op onze blog. Hoop dat het over komt op Perry en Maarten, zodat zij ook lekker kunnen slapen vannacht.
We zullen het nodig hebben, morgennacht zal nóg spannender zijn!

Weltrusten en nu echt, hopelijk, tot in Qatar!

• 13 Oktober 2012 - 08:58

Marga:

Alles zal regt komen!
    En bedenk bij stress steeds: wat is het ergste wat me kan overkomen? Hoe erg is dat op de schaal van 'erg'.
    Het leert je meteen relativeren!
    Veel liefs en goede reis.

• 13 Oktober 2012 - 11:26

Loes:

Creditcard = check, paspoort = check, ready to go!!

• 13 Oktober 2012 - 11:26

Loes:

Creditcard = check, paspoort = check, ready to go!!

• 13 Oktober 2012 - 11:50

Leonie:

He maarten, perry en meggie, ik wens jullie heel veel plezier met jullie grote avontuur en vind het leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven!

Groetjes leonie (nicht-je van maarten)

• 13 Oktober 2012 - 13:15

Anita:

Alles komt goed schatje, tot morgen
    Jan Janssen en anita

• 13 Oktober 2012 - 15:03

Helma En Pieter:

Gezellig om jullie met vrienden op bezoek te hebben. Nog even een glaasje en een praatje. Vandaag de laatste dag om nog de laatste dingetjes te doen. Het is niet alleen spannend voor jullie, maar met jullie nog heel wat andere mensen.
    Toch wensen wij jullie: sterkte, plezier, goede reis, geen heimwee, veel lol, veel leuke ervaringen, ontmoetingen met interessante mensen, en nog veel meer!
    Veel liefs.
    Helma & Pieter.

• 13 Oktober 2012 - 19:07

Joozzie:

Hihi, ja wat neem je mee wat je de rest van t jaar op rug mee gaat schouwen? Je weet helemaal niet waar je gaat eindigen. Is eén trui genoeg? Hahah. Omg spannenddd! succes ;)

• 14 Oktober 2012 - 13:44

Inge:

De stress is voorbij! Niet verwacht, maar meggie heeft toch zowat alles in haar rugzak gekregen met als resultaat 15kg (?) om te sjouwen.
    Maak er wat moois van samen en blijf vooral genieten!
    We blijven jullie volgen.........
    Dikke knuffel, Inge en Peter

• 16 Oktober 2012 - 17:20

Marga:

Gaat-ie lekker luitjes. Goed genieten, hé?
    Liefs en goede reis.

• 17 Oktober 2012 - 07:58

Patty:

Nu al volg ik de blog en ik kijk zelfs uit naar een nieuw bericht vanuit het buitenland! Maar gelukkig zijn jullie ook actief op Facebook! Jongens, geniet ervan hè, van deze mega-lange vakantie! En kijk af en toe een keer in je portemonnee naar een stralende foto van een leuk meisje uit Veldhoven, en je dag is weer goed ;-)

• 20 Oktober 2012 - 08:38

Tante Hllie Van Veen:

Ik ben heel nieuwsgierig naar je reisverslag en ik ga proberen om jullie te volgen met de vinger op de laandkaart. Via Google ga ik dan zoveel mogelijk opzoeken over jullie locaties. Een fantastische reis, let goed op elkaar en vooral GENIET !!!