Gemengde gevoelens - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Meggie, Perry & Maarten - WaarBenJij.nu Gemengde gevoelens - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Meggie, Perry & Maarten - WaarBenJij.nu

Gemengde gevoelens

Door: Meggie

Blijf op de hoogte en volg Meggie, Perry & Maarten

01 Oktober 2012 | Nederland, Veldhoven

Nu begint het echt dichtbij te komen, de dag waarop we vertrekken en eindelijk gaan beginnen aan ons avontuur! Maar, dat brengt ook gemengde gevoelens met zich mee.

Natuurlijk, we hebben alledrie super veel zin om te gaan, zijn bezig met de laatste voorbereidingen zoals visa, verzekeringen en slaapplaatsen via Couchsurfing maar dat dé dag dichterbij komt wil ook zeggen dat we zo langzaamaan gedag moeten gaan zeggen tegen een heleboel mensen.
En het is zo, de ene ga je meer missen als de andere, maar het blijft gek.

Ikzelf heb er tot nu toe nog niet zo'n last van; sinds Patty tegen mij zei dat zij het ziet alsof ik gewoon op een soort van lange vakantie ga, kan ik voor mezelf ook dat gevoel wel vasthouden.
Perry laat toch wel steeds meer blijken het heel erg spannend te vinden. Dat is wel heel leuk, want voor hem is het in principe de eerste keer dat hij thuis weggaat voor lange tijd.
Maarten heeft het afscheid nemen al ondervonden toen hij naar Noorwegen ging. Dat was uiteindelijk wel niet voor lange tijd, maar het nare gevoel was er zeker niet minder om.
Ikzelf ben al naar Parijs geweest, en ook al kwam ik om de haverklap naar huis, en had ik bijna elk weekend bezoek, het gevoel dat ik alleen was heb ik heus wel ervaren.

Hoe dan ook, we zijn met z'n drietjes, en voor mij geld dat ik mijn beste vrienden met me mee heb. Voor Perry en Maarten ook, ga ik trouwens gewoon vanuit..

We zitten natuurlijk ook al lekker in de voorpret, want wie gaat er straks koken, wassen en poetsen in onze eigen camper? De taken zijn in ieder geval al verdeeld, en zo heb ik ook de taak van deze blog toegewezen gekregen. Maarten krijgt de portemonnee in beheer en Perry gaat ons overal de weg wijzen. Zo heeft ieder zijn eigen kwaliteiten, maar zijn we samen volgens mij wel een goed team!

We gaan ervan uit dat ons volgende verhaal komt vanuit ergens anders op de wereld, hopelijk zo snel mogelijk zodat we jullie allemaal op de hoogte kunnen houden en dat jullie stukje bij beetje toch met ons meereizen, want we weten hoe jaloers iedereen is.. ;)

Tot gauw!
Maarten, Perry & Meggie

  • 01 Oktober 2012 - 19:01

    Helma-pieter:

    hoi meggie,maarten en perry,

    We zien er naar uit in het volgende verslag.
    Veel verhalen schrijven en de ouders goed op de hoogte houden.
    Dan hebben het gevoel nog bij jullie te zijn.

    gr helma en pieter

  • 01 Oktober 2012 - 19:17

    Mariëtte:

    Snik...

    Het wordt ongetwijfeld een mooi ervaring!
    Geniet van deze bijzondere reis en ben voorzichtig.
    Liefs xx

  • 02 Oktober 2012 - 18:29

    Mama En Peter:

    Nou, julllie hebben het begin gemaakt om ons op de hoogte te houden. We zullen iedere keer opnieuw uitkijken naar een volgend verhaal om jullie avontuur te kunnen volgen.
    Maar het gevoel van jullie te missen zal er niet minder om zijn!
    Blijf genieten en maak er een onvergetelijke reis van
    Liefs mama en peter

  • 04 Oktober 2012 - 19:41

    Jan Janssen En Anita:

    Hoi meggie, Maarten en perry,
    Fijn om jullie zo te kunnen volgen. We kijken al uit naar het volgende verslag.
    Alvast een goede reis toegewenst.
    Groetjes Jan Janssen en anita

  • 05 Oktober 2012 - 15:32

    Herbert:

    hou me op de hoogte Meggie!!!!

  • 06 Oktober 2012 - 18:04

    Lianne:

    Hoi Meggie,

    Ik wist niet dat het je laatste dag was, anders was ik even iets komen zeggen.
    Ik wil je een hele goede reis toe wensen en vooral veel plezier!
    Geniet ervan!

    Groetjes Lianne

  • 10 Oktober 2012 - 07:31

    Debbie Mels:

    Wat een fantastische ervaring gaan jullie tegemoet! Jullie hebben zó gelijk om dit nu te doen, want eenmaal aan het werk met huisje boompje beestje komt zoiets er niet meer van. Ik zie je vandaag nog Perry, maar ik wil jullie alvast een onvergetelijke reis toewensen vol bijzondere ontmoetingen, onuitwisbare herinneringen, prachtige fotomomenten en natuurlijk veel lol met zn drieën. Ik volg jullie vanuit hier!

  • 10 Oktober 2012 - 09:17

    Marga:

    Lieve luitjes,

    Veel plezier, een goeie reis en geniet van alles.

    Marga

  • 10 Oktober 2012 - 10:01

    Joozie:

    Have fun guys :D hope to see you there!

  • 10 Oktober 2012 - 11:08

    Eveline :

    Hoi Maarten, Meggie en Perry,

    alvast super veel plezier gewenst tijdens jullie reis..
    ik kijk uit naar jullie verhalen...
    doe voorzichtig he!! :-)

    Meggie en Maarten: passen jullie goed op mijn "kleine" neefje? ;-)
    En Perry natuurlijk ook op hun!

    Misschien dat ik nog afscheid kom nemen Perry,
    geniet er iig van als ik je niet meer zie!

    Groetjes Eef

  • 10 Oktober 2012 - 12:09

    Trudy Pullens:

    Dag Meggie,

    Zo ben je in één keer weg bij onze receptie.
    Een fantastische onderneming, lees ik zo. Hopelijk wordt het, wat je ervan verwacht.
    Heerlijk mét en ván elkaar genieten!

    Hartelijke groet,
    Trudy

  • 10 Oktober 2012 - 17:40

    Joke En Jack Van Gerwen:

    Zo te lezen aan dit verslag heb jij er in ieder geval heel veel zin in en Maarten was vanmiddag bij ons om nog ff wat te kletsen en afscheid te nemen, en heeft er volgens ons ook dikke zin in.
    Fijn dat jullie met zijn 3en gaan en ieder zijn eigen taken heeft, dat zal wel helemaal goed komen met 3 vrienden met ieder zijn kwaliteiten hè?!
    Jack en ik wensen jou Perry en Maarten een hele fijne vakantie en "ontdekkingsreis" en geniet met volle teugen!!!
    Groetjes Joke en Jack

  • 10 Oktober 2012 - 20:50

    Papa:

    Hallo meisje, ik wens jullie allemaal heel veel plezier op jullie wereldtournee.
    Ook al zie ik je nu ook niet dagelijks of zelfs wekelijks,het idee dat je niet binnen handbereik bent maar ergens anders op de wereld is voor mij toch een apart gevoel.
    Kleine meisjes worden groot en de wereld ligt aan je voeten.Je hebt groot gelijk dat je zegt dat je nog tijd zat hebt om straks je eigen huisje,boompje en beestje te gaan hebben.
    Maar dat ebt niet weg dat ik je vreselijk zal gaan missen. Voor mij blijf je mijn kleine Mieggie vien die Bieggelier
    Maak er iets leuks van de komende 8 maanden en vergeet niet dat waar op de wereld je ook bent ik altijd bij je zal zijn.
    liefs en xxxx papa xxx

  • 11 Oktober 2012 - 07:06

    Anja:

    Zorg voor elkaar en geniet van dit onvergetelijk avontuur.

    BE SAFE!

    Kijk uit naar jullie avontuurlijke verslagen.
    Anja

  • 14 Oktober 2012 - 18:18

    Pieter:

    Hoi jongelui,

    Jullie zitten nu lekker in het vliegtuig, de gedachte gaat nu uit naar de reis.
    Wij ouders blijven jullie volgen op de site en via skijpe in met een puntje op de wereld bol
    Ik wil jullie bij deze een hele leuke en vooral avontuurlijke reis toewensen.Geniet ervan.
    Doe dit wel samen, met alle mensen die jullie volgen en in gedachten hebben.
    gr pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meggie, Perry & Maarten

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 869
Totaal aantal bezoekers 11104

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Daar gaan we!

Landen bezocht: